ShareOn

CONTENT MARKETING CONSULTANCY.

Content marketing is (en wordt) steeds belangrijker. Die wonderenwereld blijft zich continu razendsnel ontwikkelen. Om op te blijven vallen is het wél belangrijk om de juiste mensen aan boord te hebben: mensen die met de juiste focus zorgen voor rake content. En dat is waar ShareOn inspringt. Ons creatieve team staat voor je klaar als onafhankelijk verlengstuk van jouw organisatie. Om je te ondersteunen als je door de bomen het bos niet ziet, of als je een frisse wind door je content strategie wil laten waaien.  

EXTRA KENNIS.

Eigenlijk is het een content marketing consultancy een ‘fancy’ term voor interim content marketing. Kort gezegd: je maakt gebruik van externe expertise om jouw content marketing naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld om een contentstrategie te ontwikkelen die naadloos aansluit bij je doelgroep. Of om toffe campagnes uit te zetten. Ondersteuning op de gebieden waar jij het kan gebruiken. Wij bieden extra hulp waar jij het nodig hebt, dus!

8
Templates ShareOn Infovermakelijk 3

DIT MOET JE WETEN.

De hoeveelheid benodigde uren is per organisatie onwijs verschillend. Daarom stemmen we samen eerst goed af waar de behoefte ligt. Vervolgens komen wij met een plan waarmee wij het verschil kunnen maken. Ons advies is over het algemeen om minimaal één dag in de week aan te houden. Op die manier kun je namelijk echt meters maken. We kunnen namelijk altijd in uren opschalen wanneer dat nodig is!

Om echt meters te kunnen maken starten we met een samenwerking van minimaal een half jaar. Na die periode evalueren we en bepalen we de route voor een vervolg.

Een goede samenwerking start bij de juiste match. Daarom kijken we kritisch naar jouw behoeften en koppelen we daar vervolgens de juiste persoon, mét de juiste expertise, aan jouw organisatie.

Natuurlijk; om de bedrijfscultuur en -sfeer goed mee te krijgen gaat onze voorkeur er juist naar uit om regelmatig op locatie te werken. Een kleine kanttekening: doordat we elkaar onderling ondersteunen, en dus met meerdere creatieve breinen samenwerken voor een opdrachtgever, is het noodzakelijk om ook op het ShareOn kantoor te werken. We moeten dus samen zoeken naar een gewenste balans. Maar daar komen we vast en zeker uit! 😉 

Binnen ShareOn leiden we onze content marketeers breed op. Dat houdt in dat iedere marketeer van alle facetten binnen content marketing iets af weet. Iedere marketeer heeft overigens haar eigen kwaliteiten: de een is beter in copywriting, de ander in grafisch design. Om het beste resultaat te behalen werken onze content marketeers dan ook onderling intensief samen voor opdrachtgevers.

We houden altijd een nauwkeurige urenregistratie bij om grip te houden. Vinden we zelf ook wel zo prettig. Daarnaast stemmen we bij aanvang van de samenwerking af waar de behoefte ligt en welke werkzaamheden binnen de kaders van de samenwerking vallen.

DE VOORDELEN.

CONTINUÏTEIT.

Er is altijd invulling voor jouw capaciteitsprobleem. Daardoor ben je gegarandeerd van continuïteit: wij zorgen ervoor dat het werk doorgaat, ook als een vakantieperiode aanbreekt.

kennis.

We hebben brede kennis van het werkveld. Dat komt onder andere door de verschillende branches en organisaties waarin we werkzaam zijn. Door die kennis te bundelen en onderling te sparren komen we met verfrissende ideeën waardoor jij vooroploopt.

KWALITEIT.

Omdat we onafhankelijk werken durven we te zeggen wat we denken en zijn we niet bang om je advies te geven als we zien dat iets beter kan. Daardoor kun je altijd rekenen op de beste kwaliteit én net dat stapje extra.

EFFICIËNTIE.

We weten wat we moeten doen en hoe we het moeten doen. Doordat we onafhankelijk zijn gaan we doelgericht te werk. Zo garanderen we je dat we efficiënter werken en sneller onze gestelde doelen behalen.

aan de slag.