STRATEGIE.
We beginnen bij het begin: een ijzersterke strategie. Want ben eens eerlijk: zonder fundering bouw je ook geen huis, toch?
AAN DE SLAG MET...

Content die écht blijft hangen? Begin bij de basis.
CONTENTSTRATEGIE.
Door middel van een contentstrategie schiet je niet langer met hagel. Door deze strategie ga je doelgericht aan de slag met het ontwikkelen van content die bijdraagt aan het behalen van jouw (online) doelstellingen. In deze strategie wordt onder andere het volgende vastgelegd:
- Welke content je waar gebruikt.
- Via welke wegen je je doelgroep bereikt.
- Met welke thema’s jij je onderscheidt.
- Welke content je wanneer publiceert binnen de customer journey van de klant.
De kracht van een goed verhaal zit ‘m in een stevige
COMMUNICATIE
strategie.
Communiceren kun je leren, toch? Of niet: je kan het ook aan professionals overlaten om ervoor te zorgen dat het écht goed gebeurt. Het is van essentieel belang dat er een duidelijk plan is voor jouw communicatie richting de doelgroep. Voor zowel online als offline uitingen. In een communicatiestrategie wordt onder andere het volgende vastgelegd:
- Wie jouw doelgroep is.
- Via welke kanalen je jouw doelgroep het beste kan bereiken.
- Met welke thema's jij je onderscheidt.
- Welke tone of voice je het beste kunt hanteren.

Een heldere, transparante werkwijze.
ZO WERKEN WIJ.
Binnen ShareOn werken we op basis van een abonnementsvorm. Op die manier heb jij, als ondernemer, duidelijke grip op jouw uitgaven en weet je wat je per maand kan verwachten. Daarnaast kunnen wij op die manier echt een toegevoegde waarde creëren en stappen zetten die nodig zijn voor het beste resultaat.
Onze dienstverlening is flexibel in te zetten binnen het aantal afgesproken uren per maand. Het kan namelijk voorkomen dat je een periode meer wil inzetten op copywriting omdat je bijvoorbeeld een nieuw product wil lanceren. Die flexibiliteit is wel zo fijn, toch?

Nieuwe collega’s vinden? Niet met ‘n simpele tekst.
wervingsstrategie.
De arbeidsmarkt groeit en de keuzemogelijkheden voor potentiële nieuwe collega’s worden alsmaar meer. Een lastige opgave waar veel organisaties tegenaanlopen. Een uitdaging waar onze experts precies mee om weten te gaan. Via de wervingsstrategie bepalen we samen het vraagstuk van de organisatie en helpen wij jou onder de aandacht te komen bij potentiële nieuwe collega’s. In deze strategie focussen we onder andere op:
- Doelgroepbepaling en persona's.
- Inzet van kanalen.
- Behoeften van jouw doelgroep.
- Content advies afgestemd op jouw ideale collega.

Sharon helpt je graag bij het opzetten van een ijzersterke strategie!


Het maximale uit je socials halen door een ijzersterke
SOCIAL MEDIA
STRATEGIE.
Social media is een onmisbaar middel om onder de aandacht te komen bij jouw doelgroep. Maar dan moet je wél weten hoe je dat doet. Daar helpt een social media strategie bij. In deze strategie focussen we onder andere op: